Sjusiffrigt fattigare

Idag har vi äntligen skuldsatt oss upp över öronen igen! Vi har uppdaterat allt och skrivit på nya kontraktet med Stenbackens. Känns härligt. 


Nu återstår endast ett ynka papper så får vi startbeskedet och är redo att börja. 

Nästa vecka blir det nytt besök hos köksleverantör, samla in de sista offerterna från Nolia och få iväg fönsterbeställningen. 

Parallellt med detta har jag börjat på mitt nya uppdrag, som affärsutvecklingschef på Luleå Näringsliv. Det är hittills verkligen superkul, och dessutom har jag kanske stans finaste utsikt från mitt kontor. Kolla!


Förra helgen var det festivaldags igen här i stan, Musikens makt den här gången. Jag o kidsen åkte in och åkte lite karusell och så, och till min stora glädje kom Tiam själv på att han ville prova klättra! Det blev väl inga svindlande höjder precis, men så glad att han ville prova!




Nu är jag och Emrik ensamma hemma. Per och Tiam är i stugan och bygger garage under helgen, så vi ska ha myshelg här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0